sunnuntai 31. toukokuuta 2015

"Numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä"

Tästä ei tuu mitään. Mä oon ihan vitun paniikissa syystä x. Kello on melkein puol neljä yöllä, mua ei väsytä enkä keksi muuta kuin kirjoittamisen, vaikka tää tuntuu älyttömän tyhmältä lisäillä tänne postauksia näin usein. Mä pidin hetken silmiä kiinni, mut emmä pystynyt nukahtamaan. Porukat lähtee töihin mahdollisesti parin tunnin päästä, sitten voisin juosta ulos tupakalle. 
Mä vaan toivon, että tää yö olis ohi ja aamulla kaikki olis kunnossa, mutta mä en uskalla nukkua. Mä pelkään liikaa, että joku laittaa mulle viestin ja jossen herää ja pysty vastaamaan siihen heti, se jää sen henkilön viimeiseksi yhteydenotoksi. Yöt ja illat on helvettiä useimmiten. Omien ajatuksien kanssa tappelemista tai muista huolehtimista...


Numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä...mä en saa tota lausetta tai sen muijan ääntä pois mun korvista joka mulle noin vastasi sun numerosta. Se et ole sä ja mä haluan kuulla sun äänes. Numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti