keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

Hatarat muistikuvat

0.5 likööri pullo, kaljaa ja siideriä. Taisin mä aika hyvissä olla, ottaen huomioon vain muutamat muistikuvat ja öisen oksentamisen. Suunnitelmat näköjään vähän muuttu päivän aikana, koska mun ei ollut tarkotus juoda. Piti hengata muutama tunti päivällä L:n kanssa, mutta kun porukkaa tuli lisää ja mä sain pullon käteen, ne muutama tunti venyi sitten iltaan asti. Tänään päivällä piti sitten darrassa ja korkeintaan kahden tunnin yöunilla mennä mummin syntymäpäivä lounaalle. Voi sanoo, ettei ruoka kauheesti maistunut.
Eniten mä vaan ihmettelen sitä, ettei äiti tajunnut loppujen lopukskaan, epäilyistä huolimatta mitään, kun se mut illalla haki kotiin. Mut mä voin sanoo, et eilen pitkästä aikaa mul oli hauskaa. 

Huomenna käydään aamusta hakemassa iskän kanssa mulle ostettu mopo liikkeestä ja perjantaina pitäis vissiin raahautua ensimmäiselle teoria tunnille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti